Posle razgovora i objašnjavanja pravila sa Ognjenom Amidžiđem, prvi gazda Farme 6, Zvezdan, izabrao je sluge koje će ga slušati bez pogovora.
Gazda mora da ustane i da kaže ko su mu sluge i da to obrazloži. Očekivano, s obzirim da je uspeo da se zakači sa Majom Nikolić, izbor je pao na nju i na Bojana Tomovića, koji će spavati u štali.
Hteo sam da stavim gospođicu pevačicu jer me je nazvala vezirom. Maja je ženski sluga, a Bojan je muški sluga, rekao je Zvezdan.
U štali ću spavati jer sam navikla. Za mene je to mnogo bolje nego da spavam u sobi”, odgovorila je Maja.
Ovde si došla da mi iskopaš rupu. Ja sam častan, pošten i iskren. Od tebe nisam ni sanjao da ćeš se ovako ponašati… Ako ljudi kažu da sam loš čovek, neka me sad svi prebiju, rekao je Zvezdan, a Milić je dodao da ne sme da se raspravlja sa Majom jer je to ispod časti.

Постави коментар

 
Top